Časté dotazy
V čem se odlišujeme ( Just Be YOU )?
Klademe důraz na kvalitu a co nejlepší vstřebatelnost každého složení našeho doplňku stravy.
"Obvykle platí, jestliže doplněk stravy opravdu zabere, tak je to zapříčiněno nedostatkem dané látky v těle. To většinou poznáme po měsíci od začátku užívání daného doplňku stravy. Dle odborníků je jedním ze zásadních kritérií kvality, vstřebatelnost obsahu doplňku stravy tzv. biologická využitelnost. Spotřebitel chce také platit za to, co se mu do organismu vstřebá nikoliv za to, co vyloučí močí."
Kde byli vaše výrobky vyrobeny?
V České Republice.
Je možné produkty po zakoupení také vrátit?
Samozřejmě! Do 14 dnů u nás můžete nerozbalené a nepoužité produkty vrátit bez udání důvodu a do 2 let uplatnit reklamaci, pokud produkty přišly vadné, nebo jinak poškozené. Tento proces je u nás velmi jednoduchý.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Balíčky do České republiky posíláme přes Českou poštu (Balík do ruky, Balík na poštu, Balíkovna), PPL, DPD a také přes Zásilkovnu. Vše máme skladem, takže odesíláme opravdu bleskově každý pracovní den. Pokud nemáme akci, je doprava zdarma při nákupu nad 1 499 Kč a veškeré další informace najdete v sekci Doprava a platba.
Jak se dá na e-shopu zaplatit?
Zaplatit svou objednávku u nás můžete hned několika způsoby. Umožňujeme platbu kartou předem (ihned po vytvoření objednávky), rychlým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky), klasickým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky), Apple Pay (ihned po vytvoření objednávky), Google Pay (ihned po vytvoření objednávky) nebo na dobírku (zaplatíte až při jejím převzetí, hotově nebo kartou). Všechny další informace k platebním metodám najdete v sekci Doprava a platba.
Mám slevový kód. Jak a kde ho mám zadat?
Pokud od nás máte slevový kód, jeho uplatnění je velmi jednoduché:
1. Nejprve si vyberte produkt nebo produkty a vložte jej do košíku.
2. Přejděte do košíku.
3. V prvním kroku košíku zadejte daný slevový kód do políčka ,,Máte slevový kód?,, a následně klikněte na tlačítko ,,Použít,,.
4. A je to! Kód se následně načte a vy rovnou uvidíte, kolik jste ušetřili.
Mám kosmetický salón, kadeřnictví, fitness centrum, e-shop... a chci Just Be You prodávat. Je to možné?
Tato možnost je samozřejmě dostupná a velmi rádi se s vámi na spolupráci domluvíme!
Nabízíme velkoobchodní odběr našich produktů pro ty, kteří mají například kadeřnictví, kosmetický salón, nehtové studio, lékařskou praxi, e-shop a další obdobný typ pracoviště. Kontaktujte nás prosím na e-mailovou adresu info@jby.cz a následně se s vámi spojíme a vše dále domluvíme.
Za jak dlouho si všimnu změny nebo rozpoznám, že doplněk stravy funguje?
To je velmi individuální a závisí na konkrétním případu a samozřejmě konkrétním doplňku stravy. Ideální je se poradit se svým lékařem. Obecně je možné některé změny rozpoznat například rozborem krve. Například vitamin D3 by měl mít v krvi určitou hladinu apod. U některých doplňků stravy si například mladší lidé velkého rozdílu nevšimnou, jelikož u nich funguje spíše jako prevence. Starší lidé však mohou změny po určité době vypozorovat. Obecně se však doporučuje užívat doplněk stravy pravidelně po dobu alespoň 8 týdnů než se je možné změny vypozorovat.
Mám brát vitamíny ráno, nebo večer?
Vždy si zkontrolujte o denní dávku na etiketě.
Některé doplňky je vhodnější užívat spíše ráno nebo dopoledne, protože mohou mít například povzbudivý účinek apod. Je vhodnější užívat ráno např. vitamin D3K2
Některé doplňky ovlivňují kvalitu spánku a je tak žádoucí je užívat před spánkem, například Hořčík.
Ostatní je však možné brát ráno i večer a je to dokonce i žádoucí.
Jak funguje věrnostní program Just Be You?
Náš věrnostní program je založený na pravidelných zásilkách přímo k vám domů. Jakmile se stanete členy, máte zaručeny pravidelné zásilky vybraného doplňku stravy v předem stanovených intervalech. Intervaly si sami nastavíte v našem zákaznickém servisu.